Tänään (15.7) jälleen Saksaan

Eilen Gjerrildistä poljimme vielä kymmenkunta kilometriä myötätuulessa Grenaan. Sieltä lähdimme kohti sisämaata yhden kanavan/joen reunaa. Vastatuuli oli voimakas ja lisäksi reitti muuttui nopeasti pölyiseksi soratieksi. Kun tätä oli poljettu yli 20 km, niin olikin jo mukava astua Kolindissa junaan. Junalla olimme Århusissa klo 15 maissa.

Hotelli on aivan rautatieaseman vieressä, lähdimme heti kaupungille syömään. Osuimme keskelle Århusin jazz-tapahtumaa. Ensimmäisellä kävelyreissulla kohtasimme ja näimme jazztouhua kolmessa eri paikassa. Yhdessä pienessä pubissa ja kadulla sen edessä oli tunnelma todella korkealla. Illalla löysimme lisäksi kaksi ilmaistapahtumaa.

Kuva: Itse dixieland-bändiä Merja ei huomannut kuvata lainkaan

Kuva: Ystävällinen ohikulkija otti vielä viimeisen yhteiskuvan

Yö oli Kirstin ja Peten kanssa viimeinen yhteinen. He lentävät tänään takaisin Suomeen. Me matkustamme puolen päivän aikoihin junalla lähelle Saksan rajaa. Pyöräilyä Tanskan puolella tulee vielä 10-15 km. Majoitumme Saksan puolella Flensburgissa.